صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / پرطرفدارترین بازی‌های PS5 در سال اول عرضه کنسول

پرطرفدارترین بازی‌های PS5 در سال اول عرضه کنسول

پرطرفدارترین بازی‌های PS5 در سال اول عرضه کنسول

سونی در فاصله‌ی یک سال از زمان عرضه‌ی پلی استیشن 5، پرطرفدارترین بازی‌های این کنسول تا به این تاریخ را براساس مجموع ساعات تجربه شدن آن‌ها توسط کاربران معرفی کرد.

فهرست ۱۰ بازی بسیار پرطرفدار روی پلی استیشن 5 منتشر شد. جیم رایان، مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی به مناسبت یک‌سالگی عرضه‌ی پلی استیشن 5، تأیید کرد که تاکنون بیش از ۳۶۰ بازی برای کنسول PS5 عرضه شده‌اند که بازیکنان در مجموع ۴.۶ میلیارد ساعت روی آن‌ها وقت گذاشتند. مدیر پلی استیشن در ادامه اضافه کرد که کاربرهای PS5 در این مدت ۲۶ میلیون ساعت محتوا را استریم کرده‌اند. همین حالا بازی‌های زیاد و بسیار عالی دیگری وجود دارند که منتظر تجربه‌ی آن‌ها روی پلی استیشن 5‌ هستیم؛ از جمله بیشتر از ۲۵ بازی انحصاری که در استودیوهای پلی استیشن در دست توسعه قرار دارند.

در خصوص برترین بازی‌های PS5 از نظر «مجموع ساعات تجربه شدن آن‌ها توسط گیمرها» فعلا فورتنایت پیشتاز است. بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و فیفا 21 درکنار بازی NBA 2K21 و بازی Assassin’s Creed Valhalla نیز رتبه‌های دوم تا پنجم فهرست را مال خود کرده‌اند. شما می‌توانید در ادامه فهرست ۱۰ بازی پرطرفدار پلی استیشن 5 براساس ساعت‌های تجربه گیم‌پلی بازی توسط بازیکنان را مشاهده ‌کنید. مبنای زمانی این محاسبات از ۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است. جالب به نظر می‌رسد که رتبه‌های هفتم تا نهم جدول متعلق به آثار استودیوهای سونی هستند.

  1. Fortnite
  2. Call of Duty: Black Ops Cold War
  3. FIFA 21
  4. NBA 2K21
  5. Assassin’s Creed Valhalla
  6. Destiny 2
  7. MLB The Show 21
  8. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  9. Demon’s Souls
  10. NBA 2K22

جیم رایان به‌صورت رسمی تایید کرد که PS5 «بزرگ‌ترین افتتاحیه‌ی عرضه‌ی یک کنسول به بازار» در تاریخ را داشت. وی در ادامه به خاطر همه‌ی حمایت‌ها و توجهات طرفداران تشکر و قدردانی کرده است: «من همچنین قصد دارم از همه‌ی افراد جامعه به‌دلیل صبر و بردباری آن‌ها تشکر کنم. ما همچنان شاهد یک حجم تقاضای تاریخی برای خرید کنسول‌های PS5 هستیم و می‌دانیم که محدودیت‌های موجود هنوز موجب ناامیدی بسیاری از مشتریان ما شده‌اند. مطمئن باشید که ما همه‌ی توان و تمرکز خود را برای ارسال بیشترین کنسول‌های PS5 ممکن به کار می‌گیریم. این چیزی است که هر روز در شرکت روی آن کار می‌کنیم و اولویت اصلی من باقی خواهد ماند. باز هم از صبر و بردباری شما در زمان عبور از این چالش‌های بی‌سابقه‌ی جهانی قدردانی می‌کنم.»

براساس آمارهای رسمی، سونی تا پایان سپتامبر، بیشتر از ۱۳.۴ میلیون کنسول پلی استیشن 5 را به فروش رسانده است. در پایان نظرات خود را درباره‌ی جزئیات خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

مطالب مرتبط