صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / ظاهرا نقشه کامل Warzone 2 فاش شده است

ظاهرا نقشه کامل Warzone 2 فاش شده است

ظاهرا نقشه کامل Warzone 2 فاش شده است

ظاهرا نقشه کامل Warzone 2 فاش شده است استودیو Infinity Ward همزمان با Call of Duty Modern Warfare 2 در حال توسعه‌ی بازی بتل رویال Warzone 2 است. حال به نقل از منابع معتبر ظاهرا نقشه‌ی بازی فاش شده است.

در جدیدترین اخبار بازی، یک منبع معتبر و شناخته‌شده نسخه‌ای از نقشه‌ی بازی مورد انتظار Warzone 2 را فاش کرد. تام هندرسون با همکاری Try Hard Guides تصویر واضح نقشه‌ی بازی را به اشتراک گذاشت. در این نقشه می‌توان نقاط ویژه و حائز اهمیت را دید. نکته‌ای که در این بین خودنمایی می‌کند، وجود مقادیر زیادی آب است.

به نقل از این منابع معتبر، گیم‌پلی بازی Warzone 2 مکانیک شنا کردن را خواهد داشت. نقشه‌های بازی وارزون فاقد این مکانیک بودند. امکان شنا کردن در Verdansk و Caldera وجود نداشت. البته ما پیش از این در Black Ops 4 که نخستین تجربه‌ی بتل رویال Call of Duty بود، شاهد این مکانیک بودیم.

نقشه ی لو رفته ی وارزون 2 ظاهرا نقشه کامل Warzone 2 فاش شده است

اطلاعات فاش‌شده‌ی اخیر حاکی از آن است که سازندگان می‌خواهند Warzone 2 را تا جای ممکن شبیه به Blackout کنند. به‌عنوان مثال می‌شود به لزوم بستن خورجین هنگام استفاده از زره در بازی و سیستم inventory مشابه اشاره کرد. البته تام هندرسون معتقد است سازندگان مکانیک خورجین را بازنگری خواهند کرد. چرا که طی موشکافی عمیق و بررسی بازخوردهای طرفداران پس از درز اطلاعاتی، متوجه نارضایتی و جدل بین کاربرهای Call of Duty شدند.

بازی Call of Duty Warzone 2 ظاهرا همزمان با Call of Duty Modern Warfare 2 عرضه می‌شود و ۶ آبان موعد عرضه‌ی Modern Warfare 2 است. پس احتمال احتمال می‌رود وارزون 2 نیز در همین تاریخ یا اندکی دیرتر در دسترس قرار گیرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ نقشه‌ی فاش شده‌ی Warzone 2 را چطور ارزیابی می‌کنید؟ موافق شبیه شدن بازی به Blackout هستید؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

آخرین اخبار از گیم گا

مطالب مرتبط