صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / Super Rare Games سرویس Super Rare Club را رسما معرفی کرد

Super Rare Games سرویس Super Rare Club را رسما معرفی کرد

Super Rare Games سرویس Super Rare Club را رسما معرفی کرد

کمپانی Super Rare Games با رونمایی از سرویس Super Rare Club، اشتراک‌های ویژه‌ی خرید فیزیکی بازی‌های نینتندو سوییچ را در دسترس کاربرانش قرار داد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، کمپانی Super Rare Games که یک توزیع‌کننده‌ی نسخه‌های فیزیکی بازی‌های ویدیویی است، خدمات Super Rare Club را معرفی کرده است. کاربران می‌توانند با عضویت در این سرویس، اشتراک یک ساله‌ی آن را خریداری کنند و مثلا اگر همین امروز شما این اشتراک را بخرید، تا ژانویه‌ی سال ۲۰۲۰ می‌توانید از مزایای آن استفاده کنید.

اشتراک یک ساله‌ی Super Rare Club حدود ۳۲.۵۰ دلار قیمت دارد و در حال حاضر، امکان لغو کردن آن و پس گرفتن مبلغ پرداختی در صورت نارضایتی از این سرویس وجود ندارد.

کمپانی Super Rare Games برخی از مزایای این اشتراک‌ها را مشخص کرده است؛ شما قرار نیست با داشتن اشتراک یک ساله‌ی Super Rare Games، به‌صورت ماهیانه یک بازی رایگان دریافت کنید، اما این امتیاز به‌شما داده خواهد شد که دو روز پیش از انتشار رسمی بازی‌های مستقل نینتندو سوییچ، آن‌ها را از بلاگ Super Rare Games خریداری کنید. حتی اگر بعد از عرضه رسمی بازی موردنظرتان بخواهید برای خریدش اقدام کنید، با داشتن اشتراک Super Rare Club در اولویت ارسال محصول‌تان قرار خواهید گرفت و زودتر از بقیه‌ی خریداران می‌توانید بازی مستقل موردنظرتان را تجربه کنید.

با توجه به اینکه کمپانی Super Rare Games تا امروز نسخه‌ی فیزیکی بازی‌های مستقل و مهمی مثل Snake Pass ،The Mutant Mudds Collection و N Plus Plus را برای نینتندو سوییچ عرضه کرده، انتظار می‌رود که مشترکان Super Rare Games این شانس را داشته باشند تا برخی بازی‌های مهمی را که سال جاری میلادی راهی نینتندو سوییچ می‌شوند سریع‌تر از بقیه‌ی خریداران، تجربه کنند. البته کسانی که عضو اشتراک Super Rare Club نیستند نباید نگران باشند؛ چرا که به نقل از کمپانی Super Rare Games، به قدری بازی در انبارهای این کمپانی موجود است که چه برای اعضای ویژه و چه برای اعضای عادی‌شان، بازی برای فروش وجود خواهد داشت.

برای دارندگان اشتراک Super Rare Club علاوه بر دسترسی زودهنگام به‌بازی‌ها، یک سری امتیاز دیگر هم معرفی شده است. یک بار استفاده از تخفیف ۲۵ درصدی، شرکت داده شدن در قرعه‌کشی‌های ماهیانه و عضو شدن در یک سرور ویژه‌ی برنامه‌ی Discord و همچنین دریافت ایمیل‌های آگاه‌ساز برای عرضه بازی‌های آینده‌، از مواردی هستند که در دسترس یک عضو اشتراک Super Rare Club قرار می‌گیرند.

هم‌اکنون برای ۱ فوریه ۲۰۱۹ (۱۲ بهمن ۹۷) تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن ۹۸) می‌توانید یک اشتراک Super Rare Club بخرید و از مزایای آن استفاده کنید.

مطالب مرتبط