صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / عدم وجود تمام کدهای تقلب بازی ها در GTA: The Trilogy – The Definitive Edition

عدم وجود تمام کدهای تقلب بازی ها در GTA: The Trilogy – The Definitive Edition

عدم وجود تمام کدهای تقلب بازی ها در GTA: The Trilogy – The Definitive Edition

تهیه‌ کننده‌یGrand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition اعلام کرد که تعدادی از چیت‌کدهای سه بازی در این ریمستر حذف شده‌اند.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition شامل بسیاری از کدهای تقلب هر سه بازی اصلی می‌شود، اما تعدادی از آن‌‌ها در این ریمستر حذف شده‌اند. ریچ روزادو (Rich Rosado)، تهیه‌کننده‌ی بازی در صحبت با رسانه USA Today گفت که برخی از کدهای تقلب به دلایل فنی باید از بازی حذف می‌شدند. البته روزادو در مورد کدهای تقلب خاصی که کار نمی‌کنند، توضیح نداد و آن‌ها را مشخص نکرد.

نسخه‌های به‌روزشده‌ی GTA III، Vice City و San Andreas توسط استودیو Grove Street Games با استفاده از آنریل انجین توسعه یافته‌اند. انتخاب همین موتور بازی‌سازی ظاهرا یکی از دلایلی است که برخی از کدهای تقلب در این سه بازی قابل استفاده نیستند. برای مثال به نظر می‌رسد کد تقلب ماشین‌های نامرئی در نسخه‌ی ریمستر بازی GTA III کار نمی‌کند.

روزادو گفت: «ما درواقع مجبور شدیم تعدادی کد تقلب را به دلایل فنی حذف کنیم. زیرا برخی موارد خاص در موتور Unreal خوب اجرا نمی‌شدند. اما من بیشتر از این چیزی نمی‌گویم. کشف آن‌ها به خودی خود سرگرم‌کننده است.»

روزادو نگفت که آیا کدهای تقلب جدیدی به بازی اضافه شده است یا خیر. بنابراین طرفدارانی که این نسخه را خریداری کردند، باید خودشان پاسخ سؤال را پیدا کنند. شما می‌توانید همه کدهای تقلبی را که سایت gamespo تأیید کرده‌ است، در ادامه ببینید.

چندی پیش راک استار تایید کرد که برخی از یخچال‌ها و درختان بازی GTA V را برای بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition دوباره استفاده کرده است. طبق یک گزارش اگر نسخه‌ی ریمستر بازی‌های GTA عملکرد خوبی در بازار داشته باشد، راک استار ممکن است بازی Red Dead Redemption را ریمستر کند.

مطالب مرتبط